KOREKCJA ZMARSZCZEK – WYPEŁNIACZE

Zabiegi z użyciem wypełniaczy wykorzystuje się do korekcji zmarszczek i bruzd. Do wypełnień stosuje się preparaty kwasu hialuronowego, który jest składnikiem skóry odpowiedzialnym za jej nawilżenie oraz napięcie. Swoje działanie zawdzięcza zdolności do wiązania ogromnej ilości cząsteczek wody. Wraz z wiekiem jego ilość w skórze ulega zmniejszeniu, co sprzyja powstawaniu zmarszczek i utracie jędrności skóry. Zabiegi z użyciem kwasu hialuronowego uzupełniają jego niedobór, korygują zmarszczki i poprawiają nawilżenie skóry. Do zabiegów używa się syntetycznego kwasu hialuronowego, który jest identyczny z naturalnie występującym w skórze. Stąd zabiegi te są bezpieczne a ryzyko wystąpienia reakcji alergicznej - znikome.
Wypełniacze są zarezerwowane do korekcji głębszych i widocznych zmarszczek np. ”kurzych łapek”, bruzd nosowo-wargowych, bruzd międzybrwiowych i bruzd poprzecznych czoła
Wypełniacze stosuje również do wypełnienia i korekcji UST.
Efekty wypełnienia są widoczne bezpośrednio po zabiegu, jednak po podaniu kwasu rozpoczyna się proces wiązania wody przez jego cząsteczki, co powoduje, że najlepszy efekt obserwujemy po około miesiącu od podania. Efekty zabiegu utrzymują się przez ok 9-12 miesięcy, po czym rozpoczyna się proces stopniowej degradacji wchłaniania cząsteczek kwasu. Iniekcje wypełniaczy pobudzają naturalne procesy regeneracyjne skóry stąd nawet po wchłonięciu preparatu skóra wygląda lepiej niż przed zabiegiem.

Przeciwwskazania zabiegów medycyny estetycznej

• Ciąża i okres karmienia piersią
  • Miejscowy stan zapalny skóry,
        choroby bakteryjne, wirusowe i